Ben mi tek bilmem ama bu 3 ayi zorlu geliyor bana .4 olacaz Guluyo yüzüme 4den sınra uyumadi disari bi xiktim geldim uyuması lazim di saat 7 oldu hergun nedense aksam 9 10 u buluyo uyumasi ter içindeyim agirlasti oglum git gide zorlaninca sabırlı olamıyorum inanın kotu anne deglim uyutamıyorum yada oglum uyumuyor dalıyor uyanıyor ben yatmaya fkrsat bulamyorum yoruldum