Çok araştırdım. ADAC testi çok önemli dedi herkes. Britax Römer Trifix, Chicco Seat Up ve Joie Every Stage fx arasında kaldım. Chicco adac puanı düşük. Britax yüksek ama çift yönlü kullanım yok ilk 15 ay arkası dönük gitmeli diyorlar. Joie ADAC belgeli değil ama ÖAMTC’den 3 yıldız almış . Chicconun oradaki puanı da düşük . Tecrübelerinizi paylaşırsanız hem bana hem diğer annelere katkısı olacaktır. Şimdiden teşekkürler güzel anneler❤️✨