Kızlar bebeğim 8 aylık ilk defa böyle bişey cıkıyo. Alerjimi acaba yoksa egzama gibi bişeymi. Sudocrem sürdüm ama fayda etmedi. İsiliklerde vardı onlar gitti krem sürdükten snra ama bunlar gitmedi. Fenistl sürdüm simdi babam eczacı ona sordum ama tecrubenize ihtiyacım var. 