Arkadaşlar hepimiz biliyoruz ki bu pandemi döneminde okullar kapatıldı ve tüm öğretmen arkadaşlarımız idari izinli sayıldı. Ek derslerine kadar paralarını aldılar. Fakat pandemi döneminde doğum yapan öğretmenler ücretli izinli sayıldı hem izinleri yandı hemde ek dersleri yandı. Böyle madur arkadaşlarım eminim bu platformda çoktur. Ben bugün cimere yazdım mağduriyetimi anlattım. Ek ders ücretlerinden geçtim sadece bu süreçte bizde diğer öğretmenler gibi pandemi kapsamında idari izinli sayılıp ücretli izin hakkımızı Eylül den sonra versinler. Sizlerde yazın sayı çoğalsın ki dikkate alınalım. Çünkü bu süreçte ücretsiz izinli olan öğretmenlere bu hak verildi ve idari izinli sayıldıkta maaşları yattı. Bizde sesimizi duyuralım. Ağlamayan bebeğe meme vermezler. Hakkımızı arayıp cimere yazalım. Üstte kalması için lütfen küçükte olsa yorum yapın.