230415 12 günlük Bebeğimde kırmızı pütür pütür şeyler çıkaya başladı İsilik gibi duruyor vücut losyonundan mı oluyor acaba nivea kullanıyorum bütün ürünlerini doktora götürdüm isilik olabilir bir ilaç yamayayım dedi bu durumla karşılaşan anneler var mı
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi 230415 benimde oğlumun sırtında var aynı dediginiz. Isılıl oldgmu düşünüyorum ben. 9 aylıgız Osmaniye deyiz bizde malum sıcaklar cok zorlayıcı 😔😑🥺
230415 BirSevda-iki-Emanet_Sahibi klima açıyoruz 25 dereceyi geçmesin dedi doktor ama yine de 27 falan oluyor içerisi oda isilik yaptı sanırım