Muhammed_sefa05 Arkadaşlar ne zaman kullandınız doktorunuz mu önerdi yoksa kendiniz mi alip verdiniz bide iştah için ilaç kullanıyor msnz oğlum 13 aylık hiç bişey yemiyor çok iştahsız malum doktorada gidemiyorum
Hohomoromu Muhammed_sefa05 iştah acıcı vitaminler var aile hekımındeko doktor önermıstondoktora gıdınce bı danısın
snyck Muhammed_sefa05 doktora malum sebeplerden gitmiyoruz ablam falan kullanıyordu internetten de araştırıp ocean aldım 1 aydır haftada 2 gun veriyorum 13,5 ayligiz multivitaminli olandan aldım tadida portakallı iştah açıyor diyorlar ama bizim zaten iştah problemi yoktu hala aynı
Neset Muhammed_sefa05 canım iştahsızsa kan değerlerine baktır. Benim oğlumda yemez içmez kansız çıkmıştı sidefer kan damlası sonra vitaminix ve möllers balık yağı kullanıyor. 17 aylık olacak yarın balık yağını 1 aydır kullanıyor. İştahındada öyle açılma olmadı. Memeden ayırmayı düşünüyorum
GUBILIK Muhammed_sefa05 1 yas tahlıller sonucu balık yagına doktor önerisiyle basladık. doktora sormadan asla ilaç ya da takviye kullanmam.
Muhammed_sefa05 Neset hiç batırmadım hastalik bitsin goturece m bende kan ilaci kullanıyorum aslında çok iştahsız ben böyle bebek görmedim hiç ya
Neset Muhammed_sefa05 malesef benimkide çok iştahsız iki lokmada doyuyor bide 😄 yapcak bişi yok canım böyle böyle alışacaklar yemeye
Gzd2010 Muhammed_sefa05 bizde kullanıyoruz hem istah açıcı hem balıkyağı 15 aylık oğlum cok istahsizdi. Tahlilleri temiz ciktı herhangi bir kansızlıgi yoktu dr muz iştah açıcı olarak vitaGlucan+ diye bir surup verdi balıkyağı olarakta möllers verdi kullanalı 5 gün oluyor biraz iştahı açılmaya basladı