bebeğimiz ilk doğduğu zamandan 2 ayına kadar yan yatırdım. Sonrasında gaz probleminden dolayı yüzüstü yatırmaya başladım. Bu sayede kafa şeklini hala koruyoruz . Arkası biraz bombeli kafa kemikleri tam olarak birleşmediği için ama oda zamanla oturacak . Kayınvalide ve o yaş grubu insanlar sürekli bu çocuğu sırtüstü yatır biraz kafası düz olsun vs konusunda biraz tartışşakta hala direniyorum 😅bir bebek için en iyi yatış pozisyonu yan yatış sonrasın yüzüstüdür. Bu sayede vücut farkındalıkları daha iyi gelişiyor daha iyi nefes alabiliyorlar ve boğulma riski olmuyor. Anneler tavsiye ederim