2 aylik bebegimin sag kasiginda fitik var cocuk doktorumuz ameliyat olmasi gerekli dedi cocuk cerrahisine gosterecegiz bir de nezaman ameliyat olur diye daha kucuk cunku sizde de bebegi ameliyat olan varmi olduysa da ne kadarlikti nasil gecti ameliyat