hsynfthinannesi Merhaba güzel anneler aranızda nutrigen üzüm yağı içeren vitamin şurubundan kullanan var mı? Benim oğlumun iştahı çok az hiç yok denebilir doktorumuz önerdi bir de balık yağı iştah problemi yaşayan anneler faydasını gördünüz mü? Bu ikilinin?
saripapatyam2 hsynfthinannesi ben kızım için nutrigen üzümü kullanmıştım bir iki sene önce..iştahı açıldı gerçekten faydasını gördük tekrar almayı düşünüyorum. Bir kaç ay öncede balık yağını aldım ama tadından çok iğrendi içmek istemedi bende zorlamadım😕
Oznurozer Ben ikisinide kullandım ama iştah açması için değildi yinede açtı ama fark ettim. Fakat ilk zamanlar dikkat çekecek kadar açıyor evet ama sonra normale dönmüştü bizde sizin inşallah öyle olmaz