mrvt ay ay nasıl hissettim o acıyı, benim de göğüs ucum kan akıyordu resmen, o ağrı sağ kolumdan beynime kadar gidiyordu, nipple care göğüs ucu krem ile ( içinde sarı kataron ve zeytinyağı var) bepanthol onarıcı kremi karıştırıp sürüyordum üstüne de gümüş kapaklar. emzirmeden emzirmeye yıkayıp, tekrar yapıyordum. benimde cildim hassas belki o dandır ama 2-2,5 ay sürdü diyebilirim, 10 sn sayıyordum sonra uyuşuyordu acıyı hissetmiyordum, yapmayınca tekrarlıyordu.gümüş kapakları 3. ay da çıkardım.