Feyzadertlii Kızlar genç kızlığımdan beri hep kuaföre aldırdım heryerimi bacagımı koltuk altımı filan kendim alabiliyorum ama bikini bölgemi alamadıgım için kuaföre gittim bu zamana kadar birşey yoktu eşim tuttumuş istemiyorum gitme günah diye günah oldugunu bende biliyorum ama kendi kendime ağda yapamıyorum deli etti beni ya epilasyon aleti alıcam aranızda varmı epilasyon aletiyle özel bökgesini alan🙄
Zhnce Feyzadertlii ben lazere girmiştim epilasyon ile almadım ama ablam yengem senelerdir epilasyon kullanıyor
Aselkooo Feyzadertlii çocuk olana kadar epilasyonla aliyodum ama simdi okadar vaktim yok. Biraz zaman alıyor ilk basta biraz aciyo ama alisiyosun sonradan
Deletedmom414 Feyzadertlii ben alıyorum epilatörle cnm. Baya acıyor ama alıyorum. Aslında bimde satılan agda var ya yeşil. Onu ısıt. sür sür çek daha kolay oluyor
PembePelikan Feyzadertlii bir kere deneyeyim dedim ruhum çıkıyordu. Herkeste aynı olmayabilir ama ben Bidaha cesaret edemem gibi.. ağda en iyisi ben ılık ağda kullanıyorum pratik oluyor 👍🏻
Zhnce Feyzadertlii bi kere denemeye kalkmıştım anlattılar nasıl olacağını Mesela gerdirmen gerekiyor Aynayı karşına al o şekilde rahat yapabilirsin Benim canım tatlı olduğundan asla o topa giremedim 😄
GkhanKbr Feyzadertlii Ben arada bir kullanıyorum canım. Zamanın çok olmalı çünkü uzun sürüyor. Acıyor ama uyuşuyor sonra ayna şart
Adlk Feyzadertlii kullanıyorum hiç bir sıkıntı olmuyor ama bunu yapamıyorum ağdada yapış yapış kalıyor diyorsan eldiven ile al en temizi geç de çıkartıyor
Betul055 Feyzadertlii vallahi tam bir işkence bende hala kuaföre gidiyorum be bana mesafesi 22 km 😂 ayda bir giderim eşim de ilk başta öyle diyordu ama yapcak bişe yok eğilemiyorum boyun düzlemesi var
Melhan Yıllardır epilatör kullanıyorum çok rahat,braun 5 başlıklı olan modelinin bikini bölgesi için ayrı aparatı var,tavsiye ederim.