_sevval Kızlar bir sorum olacak bebeğim yarın üç aylık olacak inşallah.. ayaklarının üzerinde durması mi lazim. Kaynanam ayaklarında sorun var tuttuğun zaman ayaklarının üzerinde dik durması lazım diyor doktora goturmelimiyim sizce?
Ssultannn _sevval canım benim iki ayı yeni bitti kucağımda bastırdığım zaman basabiliyor hani senin bebişte sorun var diye demiyorum yanlış anlama sakın basmamasıda normaldir belki 🤷🏻♀️
Minacim _sevval benim de kızım neredeyse 3 aylık ama hiç böyle bir şey duymadım. Kontrollerinde doktorunuz olumsuz bir şey olsa söyler zaten endişelenmeyin bence.
tugceyildiz Benim dört aylık bebiş hiç ayaklarının üstünde duruyor mu diye denemedim zaten aylık kontrole gidiyoruz üç aylıkken de gittik tutup basıyor mu diye kontrol etmedi.