Nillllllll Arkadaşlar az önce bi yorum okudum da kafama takıldı şimdi. Hatırlarsanız dün de sütüm az diye falan bi post açmıştım. Arkadaş da bebeğinizin bezinde çiş yoksa doymuyodur yazmış. Şimdi az çiş yapıyosa bebek doymuyo mu oluyor ? Yani bu artık sütümün yetmediğine mi işaret ? Önceden doldururdu çişi kakayı. Ama ne çiş ne kaka eskisi gibi çok değil. Bilen varsa bilgilendirebilir mi acaba beni ?? 😔😔😢😢
Macide61 Nillllllll 24 saat boyunca bezini 7 kere bulaştırıyorsa bebeğinin doyduğu anlamına gelir 💁🏻♀️
Yaseminnnnnnnnnnnnn Nillllllll bebeğin ne kadarlık? Eğer 40ı çıkmadıysa doyma kriteri günde 3 kere 1tl para büyüklüğünde kaka yapmasıdır. Eğer 40dan büyük, 6aydan küçüksede 24saat toplamında 250gr ağırlığında çişli bezidir kriter. Yani bir margarin ağırlığı kadar..
Yaseminnnnnnnnnnnnn Nillllllll bir de doyma kriterini karşılasada bazı bebekler az kilo alabilir. Bunu aylık kilo alımındaki sınırın altına düşmedikçe sakın dert etme.. aylık en az 500gr almalıdır.
Nillllllll Macide61 bunu doktorunuz mu söyledi canım ? Bide bulaştırma derken ? Ufacık çiş de mi olsa geçerli ?
Macide61 Nillllllll çiş canım.Doktorum söylemişti.İnternette de araştırdığımda birçok doktor aynı şeyi söylüyor 💁🏻♀️
Nillllllll Yaseminnnnnnnnnnnnn henüz 28 günlük canım. Bebeğim ishal kakasını günde iki defa yapıyo baya bezi dolduruyor. Çişini de yapıyo aslında. Ama bu iki gündür göğüslerimde bi hafifleme var süt geliyor ama ilk zamanlara göre az geliyor. Ve göğüslerim ilk zamanlarki gibi sert değil. Çok üzülürüm ya sütüm kesilirse 😣
Yaseminnnnnnnnnnnnn Nillllllll göğüslerin terbiye oluyor canım meme terbiyesi diye yazıp araştırabilirsin. Merak etme sütün kesilmiyor.. ve beneğin ishal değil. Cıvık yapması normal. Bebeğin ishal olduğunu söylemek için günde 8kereden fazla çok sulu kaka yapması gerekir.
Nillllllll [bilinmeyen] Pazartesi günü bir ay aşımız var o zaman tartarız bari sorarım da doktora bari teşekkür ederim canım 🙏🏻