yellowmom8 bizimde ayni maleseff atak haftasi diye bisey var suan en şiddetli zamanındayız internete yazar bakarsanız tablosundan görebilirsiniz ilk başta bnde tesirgibdim bizde meme reddi falan yaptı doktora gittik şükür bişey çıkmadı büyüme atağınolabilir dendi