Merhaba güzel anneler bebeğim 4.5 aylık gece uykuları çok iyiydi son iki haftdr sürekli uyanıyor meme reddi yaşadık bi süre şükür bu ara geçti gibi. Emziriyorum doyuyorda ama sık sık uyanıyor varmısbu aralar bu sıkıntıyı yaşayan. Önceleri bi yatırırdm akşam 7-8 de iki aç satte uyanmadan uykuda emzirirdm sabaha kadar bu şekilde giderdi artk öyle diğil.