Babymm_ 2007 doğumlu kardeşim var 1,5-2 yaşlarındayken anaokulunda rota kapmıştı. Ölümden döndü. Bir deri bir kemik kaldı. Yediği her şey kusma ve ishal olarak vücudundan çıkıyordu. O zamanlar yeni yeni başlamıştı bu rota illeti. Doktor bize elimizden geleni yapıyoruz ama her şeye hazırlıklı olun dedi çok ağladık üzüldük yıprandık 1,5 ayda iyileşti. Yaşamayan anlayamaz berbat bir virüs. O yüzden ben kızıma rota aşısını yaptırdım. Menenjit B falan yaptırmadım onu 1 yaşından sonra yaptıracağım tek doz. ama rota önemli. Şuan mesela koronanın aşısı olsa yaptırmaz mısınız ? Her aşı çok önemli bence. Zaten bu aşı ağızdan yapılıyor jel gibi sıktıkça bebek onu yiyor. 3 gün biraz biraz kusma oldu bizde bide kakası mukuslandı. Sonra geçti.