minnosunannesi06 Anneler oğluma silikonlu meyve suzgeci almak istiyorum kullanıp memnun kalaniniz var mi ?? Bide hangi marka daha iyi
Snglll Wee baby kullandım ebebekten almıştım o dönem büyük bir kurtarıcıydı benim için 😊 hem diş etlerini kaşımasına da çok faydası oluyor.
Zhrnz minnosunannesi06 bende kullandim gayet memnun kaldim markasini hatirlamiyorum burda (almanyada) bebek urunleri yerinden almistim
Serene minnosunannesi06 mycey marka kullanmıştık, çok da memnun kaldık. Temizliği kolay, hem de diş kaşımasına yardımcı oluyor.
06Arzum Wee baby aldım ama oğlum sevmedi. Esasında çok güzel ama hemen atıyor. Onu da boşa almış olduk 😗
Sahreyldrm minnosunannesi06 wee Baby kullanıyoruz hiç korkmadan eline her meyveyi vermiş gibi oluyorum çekirdeği kaçtı mı boğazına kaçtı mı büyük mü ısırdı diye bı dert yok çok rahat gerçekten bence ilk alinmasi gereken şeylerden 🤗
Sahreyldrm minnosunannesi06 yok yok kesinlikle olmuyor küçük küçük delikleri var ordan suyunu alıyor sadece meyvenin ben karpuz kavun şeftali kayısı aklıma ne gelirse onda veriyorum ben yedirirken bile kocaman ısırıyor çünkü dişi olmadığı halde. Onunla hiç aklım kalmadan veriyorum
Sahreyldrm selinn-34 iki üç parça yapıp koyuyorum kızım da çok seviyor boyutu ideal yemesi gerektiği kadar alıyor bir kayısıyı parça parça yapiyorum alıyor mesela
bidunyamutluluk minnosunannesi06 kesinlikle wee baby 👍 normalde bu markayı çok sevmedim ama bu üründe kesinlikle alınmalı diyorum..