kitapkokusu_ TV açma cnm. Hiç faydalı değil. Beyin gelisimini çok etkiliyo ilerde. Bn açsam sabahtan akşama izler benimki. Bayiliyo. 4 aylık olduk yeni. Oyun halısı var piyanolu. brZ onda oynar. Ana kucaginda durur. Temizlik yaparken beni izler. Yemek yaparken mutfağa görürüm izler. Tabiki uzun süre asla durmaz. Hep kucak ister. Çok yoruluyorum bende. Kitap okuyorum arada. Hafıza kartları aldm. Onları veriyorm eline bazen. Ama dedigm gibi herşey 10_15 dk anca ilgisini cekiyo. Yiyip uyumak istiyo çoğu zaman.