Necla_tndgn6302 Merhaba güzel anneler. 42 günlük bebeğim sıcak memlekette yaşıyoruz. Sadece anne sütüyle besleniyor bebeğim. Kayınvalidem sürekli su içirmemi söylüyor. Bu durumda Siz ne yapıyorsunuz veya yaptınız ?
Ccansuu Necla_tndgn6302 kızım temmuzda doğdu hiç su vermedim 6 aylık olana kadar anne sütünün %80 i su zaten 🧜🏿♀️
Nurseda2612 Necla_tndgn6302 benim bebeğim de 26 günlük doktor 2-3 çay kaşığı günde verin havalar sıcak dedi bir de 6. Aya geldiğinizde su vermeye başladığınızda bebek suyu içmiyor diyorsunuz o yüzden şimdiden başlayın dedi
Ccansuu Necla_tndgn6302 damacanayla verelim deyin en iyisi 🎃siz bakmayın ona sütünüzdeki su gayet yetiyordur bebişe🌞
Eses20 Bu konuda doktorlar da anneler de ikiye ayrılıyo 😄 benim doktorum arada bir bi çay kaşığı ver diyo kimisi verme diyo 😄 karar bize kalıyo ben unutmazsam veriyorum arada alışsın diye 😄