Annesivekizi Ya çıtır çıtır sesler geldi ağlamadı ama ben çok korktum kendini geriye attırdı hemen tuttum çok şükür düşmedi ama o sesi duyunca başımdan aşağı kaynar su döküldü bişey olur mu😭😭😭
balkizimbebegim Annesivekizi yani bebeğinizde bir tuhaflık yoksa bişey olmamıştır inşallah, benim kızımda 4buçuk aylık bu aralar çok sık geri atıyo kendini dikkatli olmamız gerekiyo hareketleniyolar🤗
Annesivekizi Annesivekizi sadece kütlemiştir demi kırık çatlak olma ihtimali var mı hastaneye mi götürsem hiç canı yanmadı ama
Annesivekizi balkizimbebegim ya o kadar dikkat ediyorum ki kime versem belinden tut diyorum nasıl oldu anlamadım bi anda😭😭😭 inşallah bişey olmamıştır
balkizimbebegim Annesivekizi sıkmayın canınızı hareketlerini takip edin bi anormallik yoksa sıkıntı yoktur inşallah onların kemikleri bizden sağlam 😊
Annesivekizi balkizimbebegim ya içim rahatladı kaç saattir aşırı rahat ama ben panik oldum her hareketine bakıyorum değişti mi diye😔
Mevara Annesivekizi benim kızım da da bir kere öyle olmuştu çocuk resmen iki büklüm olmuştu ama bir şeyi olsa mutlaka ağlardı
Annesivekizi Mevara ayyy çok dikkat etmek lazım ya iki büklüm olmadı ama bi attırdı çıtır çıtır sesler geldi çok korkuttu🥺