Geceumut EmrEGEbru bende yiğenim için sordum onda var de 6 aylık olduğunda keseriz demiş küçükken yapıl ası daha doğru dıye duydum bende neden beklenir ki anlamadım
EmrEGEbru Geceumut doktorlae zorlamıyor tabi ama azda olsa narkoz alacağı için biraz büyüdüğünde daha uygun görüyorlar
Geceumut Sumeyyee çok teşekkürler bakalım abimler küçük bi yerde yaşıyolar dr 6 aylıkken yaparız demiş beklıyolar onlarda