Merhaba . Kızım 9 aylık . Cumartesi sabahı ateşler içinde ağlayarak uyandı . Diş çıkarma döneminde olduğu için malum corona durumu da var . O yüzden hemen hastaneye gitmek yerine . Doktorumuzun kontrolünde ılık duş aldırıp ateş takibi yaptık . Ancak ertesi gün eli kolu kalkmamaya başladı . Hemen eşimle acile gittik . Damar yolunu açamadılar bir türlü ama kanı alındı . Ck-mb yüksek çıktı ertesi gün kontrol kanına bakalım dedi doktorumuz yine yükselmişti . Ekg çektirdik herhangi bir durum görülmedi doktorumuz dinleyince de bişey duymuyorum dedi . Perşembe gününe kadar ateş takibi verdi . Bugün düştü ateşi tamamen ama huzursuzluk bitkinlik ağlama krizleri devam ediyo. Doktorumuz miyoglobinüri den şüpheleniyor. Kaptığı virüs kaslarını etkilemiş olabilir dedi . Zaman geçmiyo bi türlü boğazım düğüm düğüm . Böyle bi durum yaşayan var mı veya herhangi bi bilgisi olan . Bir test dışında diğer tüm değerleri normal ayrıca .