Nehber Meraba arkadaşlar aranızda kalça düşüklüğü yaşayan oldu mu. 2 aylik bebeğim sol kalça düşüklüğü var
Aysgllylcn Nehber kızımında öyleydi çift bez taktık 1 ay bacaklarıyla hiç oynamadık kucakta bacak arasından tuttuk 1 ayda düzelmişti
Zeynepmeryem01 Nehber ihmal etmeyin biz ultrason çekildik bişey yok dendi şuan 8 bucuk aylık ve doktor ameliyat dedi dün canım çok sıkkın nasıl olacak bilmiyorum
Basaksmrdyn Bende var bacak arasını açık tutmak için aparat İstanbuldaysanız gelip alabilirsiniz. Benim kızımın da oranları tutmuyordu ölçüleri yani takip edeceğiz dediler ben çoktan almıştım aparatı kullanamadan gerek kalmadı.