Heide 1 buçuk ay oldu doğum yapalı. Kanamalarım 20 gün sonra falan tamamen kesilmsdi. Dun sancılarım vardı. Baktım hafif kanama var. Bugün daha artmış ama siyahdi nerdyse rengi. Acaba lohusalk kanaması mi devam edyr yoksa adet mi oldm ?
delibirhatun 40 gün sonra yoğun bir şekildeyse adetsiniz demektir benimkide öyle olmuştu adet demişti ebem ve her ay oluyorum 🤷♀️