BalkizimBaloglum2 Neler yapiyosunuz atak dönemine girdiniz mi nasil geciyo merak ediyorum biz 3 ay 21 günlük olduk atak dönemindeyiz durup durup agliyo sebepsiz yere uykusu geliyo ama cabuk uyaniyo uyanırken agliyor falan huy değiştirmeye basladi sizlerdede aynimi 🤔
baturalpim BalkizimBaloglum2 4 ay 2 gunkuk uykuya zor dalmaya basladi ve daha kisa sure uyumaya basladi. Insallah duzelir bu atak bitince
delibirhatun Biz 4 aylık olucaz 2 güne bayadır huysuz mızmız geçiyor uykularımız iyice kısaldı bide asi olucaz haftaya pazartesi su ayı sağlıcakla atlatırsak bizim için iyi olucak gibi 🤷♀️🤦🏻♀️