deryatoprak ben götürdüm, hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama genelde hastaneler çok sakin oluyor. Ben rutin kontroller için bile götürdüm kızımı hep. Eve gelince hep banyo yaptık, giysileri yıkadık. Doktorun yanına da sadece anne ya da sadece baba girebiliyor zaten, gereksiz kalabalık olmaması için.