Büyük bir ihtimalle atak dönemiyle diş dönemi bir araya gelmiştir ondan öyledir. Benim kızım da 16 ay 23 günlük ve sizin dediğiniz günlerde köpek dişlerini ve azılarını toptan çıkardı ve atak dönemiyle de birleşti, hiç bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum. Uyutamıyordum yemek yediremiyordum, bağıra bağıra ağlıyordu her şeye. Mahvoldum bir hafta, sinir sistemim bozuldu. Ama geçti çok şükür. Şimdi de yeni bir atak dönemine giriyoruz maalesef. İnşallah o kadar zorlamaz bu sefer.