pasabeyy Kızlar bebeklerinizi nasıl uyutuyosunuz bu donemde benim garibim sicakta dogru duzgun uyuyamiyo gerci sicaktan oncede pek duzgun bi uykusu yoktuda artik hic uyuyamiyo sadece zibinla yatiyorum gene banamisin demiyo cati katindayiz bide 🌞🤷♀️
DogaLina pasabeyy bende sadece zıbınla yatırıyorum şuana kadar iyi gittik inşallah daha sıcaklarda fena olmaz 🙏
Bdee07 Kızım bugün tam 2 aylık oldu Antalya da yaşıyorum eldiven kullandım bugune kadar ama artık çıkarmak istiyorum birde kısa kollu zıbın giydirince sanki üşücek gbi hissediyorum ne yapmalıyım ya çok kararsızım
Bdee07 pasabeyy teşekkür ederim öyle yapayım artık napalm onada yazık bunalıyor ama annelik kıyamıyor insan