Benim kızım 14 aylık hamileyken sürekli yağ sürdüm çok kilo almama rağmen çatlaklar oluştu ama gitmedi malesef hala aynı duruyor gelinimiz var onda da 2 yıl oldu aynı şekilde duruyor işin açığı ne yapacağımı bilmediğim için birşey de sürmedim hiç bu konuda tavsiyesi olan varsa ben de isterim