ilgin6 Sizde farkettiniz mi bilmem. kız bebek sahibi babalar, erkek bebek sahibi babalara göre evine eşine bebege ilgisi daha fazla oluyo. Acaba diyorum benimde kızım var diye düşünüp eşlerine karsi empatimi kuruyolar..hani derlerya etme bulma dünyası diye. Eşimi üzersem ilerde kızımın eşide onu üzer düşüncesi oluşuyo babalarda bence. Birde şu var etrafimdaki boşanan çiftlerin çoğunluğunun erkek çocuğu var. Babalar tarafından kız çocuklarının baba sefkatine güvenine daha cok ihtiyacı var gibi düşünülüyo sanırım. Sizlere yanlış gelebilir ben böyle gözlemledim.
Sum87 ilgin6 karakter meselesi canım adam olan insan kız babası erkek babası diye ayrım yapmaz . Bizim oğlumuz var elhamdürillah eşim bize çok bağlı . Çünkü aile olabilmek ne demek biliyor 🦋
mom20 ilgin6 bence erkeğin karakteriyle alakalı bi durum .. oğlumuz var ve eşim bizsiz 1 gün bile duramaz.. oğlunun üzerinde emeği çok fazla .. anneden farkı yoktur o derece
Gzd_ ilgin6 bence çocuk sevmesi önemli cinsiyetin önemi yok ilgili baba herşekil de ilgilenir ama tabiki ülkemizde erkek çocukları daha farklı büyütülüyor kızlara göre fakat artık anneler de bilinçli erkeklere farklı davranılmıyor. Dediğiniz fark ancak şöyle oluyor kızlar çok nazlı ve baba düşkünü oluyorlar gerçekten babalar da öyle davranıyor erkeklerse biraz daha sert oluyorlar oyun oynarken bile öyle kızlara babaları oje sürerken erkeklerle kavgalı vurmalı oyun oynuyorlar
GoGirl ilgin6 2 oglum var daha ne kadar beni onemseyebilir bilmiyorum bi de kiz yapsak demekki arşa cikicaz 😅 hic ilgisi yok bence burda neler yaziyolar hepsinin cocuklari oglan mi Karakter meselesi bu
fundasahin Bebek bebektir, tüm bebeklerin şefkate ihtiyacı vardır. Kızı erkeği yoktur bebekliğin. Benim oğlum var hamileliğimden beri eşim gözümün içine bakıyor, anneliğin ne kadar kutsal olduğunu anladım diyor. Söylediğiniz karakter meselesi 💁♀️
ceren7s Eşime bunu sormuştum. Acaba kız babası olsan nasıl olurdu diye bana verdiği cevap cocuk cocuktur kızda olsa erkekte olsa aynı davranırdım. Ve gerçekten öyle oğluyla çok ilgilenir uyutması, yeni ek gıdaya geçtik yedirmesi falan. Bence kız erkek diye ayırt yapılmıyordur
Mom35 ilgin6 Bence bu durum karakter meselesi. Ablamın 2 oğlu 1 kızı var eniştem başının üstünde taşır ablamı. Ama kuzenim var iki kızı var ve karısını aldatmış 🤦🏻♀️ Vicdani, karakteri olan kimse karısına çocuğuna kıyamaz
CatBoy ilgin6 Ben öyle düşünmüyorum. Oğlum var ve eşim bize çok bağlı. Kişilik ve karakterle alakalı bir durum söylediğiniz.
Pamuk_seker ilgin6 bununla ilgisi olduğunu düşünmüyorum tamamen karakteristik özelliklere sahip bu durum Sonuçta şöyle bir devirde Kız erkeğe bile kalmamış yani Herkesin başına her şeye gelebilir kız erkek diye ayırmamak gerekiyor Evet benim de bir kızım var ve eşim aşırı düşkün çok sever kızım Ama eminim oğlu da olsa aynı şekilde sevecektir
Handeay7 ilgin6 bence çiftin arasındaki duygu durum ilişkisine ve eşin karakterine bağlı bir durum. Eşim işten eve zor geliyor oğlumuzu ve beni görmek icin. Gün içinde de sürekli görüntülü konuşuruz ☺️ evlat sonuçta kızı da ayni, erkeği de.
Deletedmom245 ilgin6 1 erkek evladım 5 yılın ardından gelen 3 yıllık evliliğim var ve Allaha binlerce kez şükürler olsun bana nasıl eş ise oğlumuza öyle baba iyi ki de hayatımın baş köşesinde 🙏 Bir insanın karakteri iyi olacak yoksa kız erkek farketmiyor evladını gözü görmeyen nice babalar anneler var, bu sadece karakter meselesi.
Gulsahf ilgin6 3 kız kardeşiz annem babam ayrı 😁 bir oğlum var eşim bize ve evine çok duskun alakası yok bence karakter meselesi