SmaG herkes bişey demiş ama bizim doktorumuz 9.ay kontrolünde yapmadı sebebi şu,
Kızamık aşısı normalde 12. Ayda yapılıyor fakat sağlık bakanlığı koronadan önce mültecilerden dolayı kızamık virüsü özellikle bebeklerde arttığı için 9.ayda erken aşılama yapmayı denedi ki tam başladılar korona girdi evde karantinaya girdiniz şu an çocuk zaten toplu ortamlara girmiyor boşuna aşı yapmaya gerek yok yaşında tek doz olarak yapılacak dedi. Ve doktora girmemize rağmen yaptırmadan çıktık.