merhaba hanimlar. dun doktora gittim bebegimin muayenesinden sonra mama sordum bir doktor sma dedi digeri oncelik hipp,humana,sma diye siralamaya koydu ve benim kafam.allak bullak mamalari arastirdim besin.ogeleri olarak birinde olan digerinde yok vs.vs. ilk Sma kullandim bebegim.kusuyordu acaba mamadan mi dedm similac a gectim palm.yagi yok diye.meger kusmasi mamadan degil. similacta da icim rahatdegil arastiriyorum.detayli bilgisi olan bana yardimci olabilir mi ?