kucukelifyade aşırı sıcakta bence zaten giydirmelisin benim kızım resmen çıplak yatıyor Ona rağmen isilik olmuş biraz boyunu ve her gün de duş alıyor o kadar sıcak da uzun kol giydirme Yok canım üşümez Sen merak etme tek zıbınla yatır ben kısa kollu zıbın yatırım altını bile bir şey giy girmiyorum