Kızlar 33 günlük bebeğim bugün kontrole gittik doktorumuzu değiştirelim dedik aynı hastanede başka doktora gösterdik.Kalbini dinledi hafif bir üfürüm var dedi.Ben şok oldum tabi diğer doktora 3 kere gösterdik ne kalbini dinledi ne gözüne baktı ne kulağına baktı sözde iyi doktor! Ben 20 dk muayene edince anladım gerçekten nasıl muayene edildiğini.Her çocukta olabilir çok hafif dedi.Benim bebeğim ağlarken morarıyor bazen nefes alırken karnı baya şişip iniyor diğer doktora göre gazdı sorduğumda.Anlamıyorum nasıl doktor oluyorlar ya.3 kere her gittiğimizde sadece bezini açıp yumurtalıklarına baktı öylesine başka bir şeye bakmadı.Çıkışta doktorun odasına gidip çatmamak için kendimi zor tuttum.Siz siz olun iyice muayene etmiyorsa bir doktor değiştirin.Geçici bir şey olsa dahi yeni öğrenmek koydu bana inşallah geçicidir 🙏