Oap12
Sizde mevcut olan durumlar bende de mevcut olsaydı bende tepiklerdim herhalde
1.5 yaşına doğru adımlıyoruz. İştahı iyi çok şükür. Aman amanlı bir hareketlilik söz konusuda değil ve 4 aydır hiçbir şekilde kilo almıyor. 8500’de öylece kaldı. Ek gıdalarına ekleyip vermem için mama yazdı doktorumuz umarım işe yarar yoksa kafayı yerim 😒