Kizim 6 aylik olmak üzere .. 7.5 kilo. Geçen ay bir kiloya yakın alan bebeğim bu ay sadece 100 gr almış ve boyu da uzamamış hiç .. sebebi ne olabilir acaba? Emmesi aktif değilse de kötü de sayılmaz.. sağlık ocağına gitmedim henüz , evde kendim tarttim ve takipli bi dr muz da yok .
Böyle bir durumu tecrübe eden var mı?