Değerli anneler, süt ve yumurta alerjimiz 11aylıkken bitmişti şimdi 15 aylık ama günde 5 6 kere sulu kaka yapmaya başladı. Azı dişleri de cıkıyor ama kaka bir haftadır böyle. Acaba alerjimiz geri mi döndü yoksa dişten midir? Diş ishali bu kadar uzun sürer mi? Geçen alerji tekrarlar mı?