Eloska 2.ayından itibaren, yüz üstü göğüsüme yatarak uyuyor. Destek olarak emzik veriyorum bazen de ninni açıyorum. 5-10 dakika içerisinde maşallah ki uyur ve yatağına koyarım. Size tavsiyem çok fazla destekle uyutmayın bebeğinizi. Sallama, pış pış, sırta popoya vurma vs gibi. Çünkü ilerleyen süreçte çok zor oluyor. Benimde bebeğim çok zor bir bebekti ama savaşarak kazandım🌺 şuan benim istediğim gibi uyuyor ve gerçekten kolay uyuyor. Darısı başınıza.