Hayırlı günler anneler bebeğim 36 günlük oldu bugün ve dün akşamdan beridir altına yapmadı sadece anne sütü alıyor her zaman 4,5 defa kakasını yapan çocuk bu saat oldu daha yok acaba bnm yediğim bişeyden dolayı kabız olmuş olabilir mi annenin yediği herhangi bi yiyecek kabız eder mi bilgilendirirseniz sevinirim ☺️🤗