Pozitif-Anne87 Merhaba anneler, başlıkta da belirttiğim gibi 5 aylık oğlum sünnet olacak. Tecrübeli annelerin bilgilerinden yararlanmak istiyorum. Acaba sizde nasıl geçti? Nelere dikkat etmemiz gerekiyor? Şimdiden tüm cevaplar için teşekkür ederim 🌷
GUBILIK Pozitif-Anne87 yani bizim doktor efsaneydi. Kremler verdi. Fitil verdi. her bezde krem surduk. Baska birseye de dikkat etmedik. 1 hafta sonra kontrolde baya iyoilesmisti
Deletedmom278 Pozitif-Anne87 3.5 aylıkken devlette yaptırdım sedasyon yöntemiyle. Çok memnun kaldım. Bizde ilk bir iki çişte aşırı bir ağlama oldu yani 20 dk boyunca ağladı. Ama ertesi gün aynı rutine devam ettik. Ilk 5 gün her gün pansuman yeniledik batticon özellikle iyileşmesi için çok etkili oldu. Ve açık bırakmamak lazım gevşek şekilde bez bağlarsınız. 1 haftaya kadar da toparlar. Şimdiden geçmiş olsun.
Miniminiprens Pozitif-Anne87 canım bazı doktor krem veriyor bezine sür diyor bazısı da bardak kapatıyor. Senin doktor nasll bi yol izleyecek bakalım. Bizde 3 aylık yaptırdık 1 haftada iyileşti. Sadece ilk gün biraz mızmız geçti o kadar
meftun1anne Pozitif-Anne87 ben daha 40 günlükken yaptırdım krem ve bardak verdi doktorumuz her bezini alacagimda kremledim ve bardak kapatıp bezini bağladım sadece 3 gün de iyileşti çok şükür sadece ilk gün biiraz ağladı
GUBILIK Pozitif-Anne87 esnasinda aglamadi. Zaten operasyon oncesi bir ilac verdiler. Baygin gibiydi eve geldi uyudu 1-2 saat. Ilk cisinde agladi. bir de birkac kez bez degistirirken. Gece uykusunu bile etkilememisti ama dedigim gibi doktora bagli hepsi
zeynepalp Benim oğlum da 5 aylıkken sünnet oldu lokal anesteziyle. Çok rahat geçti🌸 bardak falan koymadık sadece bezini biraz serbest bağla dedi doktor. Bi tane de krem verdi. Bu kadar
ayse_3223 Pozitif-Anne87 10 aylıktı oğlum sünnet olduğunda maşallah subhanaallah biz hiç sıkıntı çekmedik bezin içinde 3 Günde iyileşti çişini yaparkende bi sıkıntı yoktu gün içinde nasılsa sünnet oluncada öyleydi ben çok korkmuştum cevrede etkiliyo tabi ama korktuğum gbi olmadı asla ☺️
Yusfzeyd01 6aylikti sunnet yaptirdik sadece kesilirken urktu bardak koyduk 3 fun kirmizi minik siselerde tentürdiyot gibi bi ilac verdi onu surduk 4 gunde normale dondu erkenden yaptrmak gercekten cok iyi iyuki yaptrmisim simdi yasinda bi dk durmuyo suan asla zaptedemezdim
Ikizannesi2020 Pozitif-Anne87 biz Cuma günü olduk sünnetimizi benim bebişler ikiz diye zorlandım biraz ama şükür çokta sıkıntılı olmadı sargıları çıktıktan sonra krem sürdük o kremi sürünce ağladı benim kuzular krem yakıyo galiba diye düşündük ama abim yakmaz soğukluk hissi verir ondandır dedi sağlıkçı abim şimdi kremi sürünce çok bi ağlamıyo ama benim kuzular dönmek istiyo ben izin vermeyince biraz da öyle ağlıyorlar hareketlenmeden yaptırmak en iyisi
Kiviefe Pozitif-Anne87 5 aylikken yaptirdik iyikide erken yaptirmisiz 3 gune iyilesti ben bardak falan koymadim ilk idrarini yaparken aglamisti biraz okadar🙏