Tugce52 Çok aşırı terliyordu isilik olmuştu kafa dipleri bizde sıfıra vurduk hem de daha sık gelir mantığıyla birazdan resimleride yüklüyorum öncesi sonrası😁
Asli92 Tugce52 maşallah çok tatlıymış daha da tatlı olmuş ne kadarda size benziyo🥰bende kıyamadım kesmeye valla sıcak ama artık idare ediyoruz 😁
Nenvarkuzum Tugce52 uzar inşallah çabuk isilik olan bebekleri rahatlatır en azından kökü onda nasıl olsa ☺️