Merhaba herkese, daha önce de post açmıştım bebeğimin alerji belirtilerine ilişkin, huzursuzluk, uykusuzluk, ağlama krizi, hırıltı, yüzde sivilce gibi döküntü, mukuslu yeşil kaka, iki kez nokta kadar kanlı kakası vardı, çocuk doktoru 10-15 gün süt yumurta diyeti yaptırmıştı, bu süre sonunda belirtilerde herhangi bir düzelme olmadı, bugün de medipolün alerji doktoruna gittik, katı diyete karşı, bizim belirtilerimiz hafif olduğunu, bebeğin kilo alımının iyi olduğunu, daha ağır belirtilerde diyet verdiklerini, araştırma sonuçlarına göre katı diyet yapan ile yapmayan bebeklerin iyileşnevkonusunda Farklı olmadığını, aksine diyetle sütün kalitesi düştüğü için bebeğin gelişiminin olumsuz etkilendiği, yeşil mukuslu kakanın diyeti genişletsem de ek gıdaya kadar zaten geçmeyeceğini söyledi, ama iki haftadır süt yumurta diyetinde olduğum için bu diyeti zamana yayarak açtıracak, tepkilere bakacakmış, test için kan aldı, Test sonucu da önemliymiş izleyeceğimiz yolda, bir de relaktaz damlayı bir hafta deneyin dedi, bu doktora giden var mi, benzer belirtileri olup da katı diyet yapmayan var mı, sonuç olumlu oldumu yoksa diyet yapılmadıkça bebeğin belirtileri ağırlaştı mı,