gulayyigit52 Bilgehan ben kaldirmasam kalkacağı yok şaka şaka 3 4 kez ama ben 1 2 defa da kendim kaldırıyorum 🤦🏻♀️ çok rahatız maşallah olsun 🥰 prensesim 4 buçuk aylık 😘
Kiviefe Bilgehan saymadim ama cok uyaniyor 1 yasini gecti. Dis donemi malum 3 gun once sabah 4 te kalkti mesela 😑
Bilgehan Kiviefe dört azı dişi birden çıkan ve atak döneminde bir bebek düşünün. 😃Ben düşünemedim. Huni takmaya az kaldı
Bilgehan 1bebekanne evet. Memeyi aldığı saniye gözler kapanıyor. Alışkanlık oldu. Arkadaşım da aynı benim gibiydi. Memeden kesince düzeldi diyo. Tek umudum 🙏
Bilgehan MomSEA benimki yeni yeni 7-8 e düşüyor. 15 aylık. Sizinki kaç aylık? Sevinin bence 😃 inşallah deliksiz uyuduklari günleri de görürüz
MomSEA Bilgehan benimki tam 1 yaşında 😕 ne zaman düzelecek uykuları 🥺 büyünce ben de onu kaldıracağım 😜
Doga20 Bilgehan benimkide önceleri saat başı bazen yarım saatte bir kalkardı gittikçe düzeldi son durum olarak bu şekilde düzenimiz çok şükür 😊 Rabbim herkese nasip etsin düzenli uykuyu 🙏
MerVefa Bilgehan benimki 40 kere kalktı bugün. Beni unutmayın . Ödül vermek isteyene adres atılır😓😓😓😓
Bilgehan Peri_ss siz de adres verin , evi basmaya gelelim dertli annelerle 😃 maşallah darısı bize ya. Umudu keseli çok oldu gerçi ama