Merhabalar, oğlum 2 ay 14 günlük
mama ile besleniyor.
gece uykuları iyi biraz daha ama gündüz yarım saatt anca uyuyor uyuduğunda. Sıçaradığı içim kol kundağı yapıyorum. O uyanık olunca odadan çıkamıyorum haliyle konuşulmak istiyor. Kucak istiyor gezmek istiyor evde. Siz neler yapıyorsunuz 2 aylık bebeklerinizle evde ? Yani nasıl iş yapıyorsunuz yada yapabiliyor Musunuz uyumuyorsa ?