Bebegim 34 haftalik dogdu dogdugundan beri okdr huzursuzki. Alip karsima konusuyorum sakinlesiyor oyun halisinda bes dakika ya sakin ya degil. Gazini rahat cikaran bi bebegim var ama gogsumde kasiliyor cok bazen emiyor bazen emmiyor. Sutum yetersiz iyice anladim diolar ya saginca 20 30 cc geliyor. Benim asla oyle degil mama vermek zorundayim. Humana still aldim oda sut yapmadi. Bebegimin bakimini bile zor yapiorm aglio aglio aglio:( emzik veriorm agzinda cok tutmuo. Kiyafet giymek istemio ciplak durmayi sevio. 2 aylik suan. Kakasini iki gunde bir yapior ama dogdugu gunden beri huzursuz yavrum :( kulaklari iltihapliyms acaba o yuzden mi diorm cok moralim bozuluo