6,5 Aylık bebeğim,dünden beri hafif ateşleniyor ve huysuz. 37 dereceyi gördük bununda normal olduğunu biliyorum. Aşırı salya,her nesneyi direkt ağza götürme güdüsü ve ciddi el emme durumumuz var. Alt damağı kabarmış,bunlar diş geliyor dedirtirmi sevgili,tecrübeli anneler