Yamuna paçalı bel korse kullanan var mı? Sezaryen doğum yapalı 2 ay oldu. Dikiş yerim acıyordu hiçbir şey bağlayamadım, korse takamadım. Şimdi göbeğim gözüme batmaya başladı, basenlerimin de maşallahı var. Geç mi kaldım acaba? Bu korse işe yarar mı ki?