Şaka gibi kargoyu bir açtım 7 parça üründen bir tanesi alarmlı bir de diyorki mağazaya gidip söktürün ben evden dışarı çıkmadığım için zaten internetten alışveriş yapıyorum. Hadi aldım götürdüm kapıdan içeri girer girmez ötecek faturam elimde ama laf anlat dur bide şimdi sinirlerim bozuldu.