Berffff2 Hanımlar merhaba 10 günlük bebeğim var kontroller için tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırmak istiyorum memnun kaldıgınız uygun sigorta var mı
Pinkbery Berffff2 bizde halk sigorta yaptırdık. 10 kez muayene olma hakkımız var Hemen heryerde geciyor. Memnunuz.
Ozden_ozkan26 Berffff2 benım eşimde işyerınden yaptırdı acıbadem sigorta memnunuz gecen gün özel bı hastaneye götürmemiz gerektı bayagı pahalı bı hastane sadece 15 lira ödedık
Nagehan08 Nn hayat sigortalıyız kızımla ben, memnunuz. 8 muayene hakkı var diğerleri sınırsız, ayakta ve yatarak. bakanlığın çalışanlara öZel kampanyası ile yaptırmıştık, baya uyguna gelmişti.