Selam kızlar, sol gögsüm 2 aydır yaklasık kızım emdıktrn sonra 2-3 saat sızlıyordu. (Bıçak kesiği gibi) göğsümün ucunda beyazlık vardı onu patlattım içinden iltihap cıktı. Meger sızı ondan olurmus. tabi bende cok sızladgı ıcın gunde 1 kere verıyordum o göğsumu. Ve Sagıyordum. Ama o gögsüm sonra sertlesmemeYe basladı (agrırkenki zamanda bile) Simdide en fazla 20 cc süt cıkıyor. O gogsumdeki sütü arttırmak icin ne yapmam lazım. ? Nasıl geri süt gelır? Kızıl 61 gunluk bu arada